Monday, August 17, 2009

Gersang Tahap Dewa Dah!

*****Suatu Malam Yang Sepoi2 Bahasa*****

Lokasi: Tapak Pesta Konvokesyen UTM ke 43
Aktiviti: Mendengar Forum Perdana ( iye2 je!!!)

Jimmy: Salleh, lepas LU grad, LU nak buat apa? Sambung belajar ke?

Salleh: GUA nak cari keje la beb! Tak kan nak tanam anggur kot! GUA tak nak beb jadi penanam anggur.

Jimmy: Nape LU tak nak sambung belajar je?

Salleh: Malas la. GUA dah bosan belajar. Otak GUA ni dah beku la. Tak leh terima dah. LU plak nak buat apa?

Jimmy: GUA rasa GUA nak kawin la bro! GUA dah gersang sangat dah ni! Dah tak leh tahan dah weh! Tak sabar nak ada anak!

Salleh: Bengong LU. Keje lu la beb. Nanti bini LU nak makan apa? Makan pasir? Bodoh LU!

Jimmy: Ye tak ye jugak ek! Nape GUA tak pikir mende tu ek. Mungkin GUA ghairah sangat kot.

Salleh: Ngokngek betol!!!

P/S: Kepada kawan2 GUA yang KONVO termasuk ZARA, sekalung tahniah GUA ucapkan buat LU orang semua! dan cepat2 la kuar dari UTM ni. Hahahaha!!!
Pesta konvo kali ni memang ngetop ah!

Peace!

22 GADIS LU Kasi Sama GUA:

Putera Arjuna said...

Bapak desprate!

bagus gak..dapat elak maksiat

Pais Chaos said...

wahh..aku konvo hujung tahun ni!! yaeahhh..

Precious said...

Sekalung tahniah kepada yg grad. Senyum meleret yer ...

Hazzy Ishak said...

niat murni..bagus2 ;D

Da' daffodil D said...

ade calon dah? ;p

messyremo said...

cet~~

giler LU..

ini mesti ari2 LU layan tiub merah~~

sharamli said...

cpt sket abeh k0nv0...xsabar nak s0h utm tutup...muahaha

JIMMY ASMARA said...

PuteraArjuna:Memang GUA desprate sgt2

Pais:Suka la..sah nak kawin gak ni

Precious:Makaseh2

Hazzy:Lu x nak kawin ngn GUA ke?

Daffodil:Dah ada..kalau u nak masuk pon bleh lg

Messyremo:Hahahaa..no comment

Sharamli: siak..nak halau je keje!

Aku Pon Gersang Jugak said...

nak kawin jugak la..

jom kawin!

TerubukMasin said...

ni btol2 gersang thp dewa...kihkihkih..

Lionel Azry said...

gua konvo 2011..datang la

khucaie said...

gua konvo tahun 2008..datanglah..

ChePah said...

sila cepat2 abes blaja.takde la Lu nk gersang lg2 dah..huhu

qishie said...

kawen nak cepat..tapi sunat belum2 jugak!


haha

Paan Tanpa Adik said...

Sudah berkahwin. Nikah je belum.

imHepPie said...

hadoyai..buat2 x bca entri huuu

JIMMY ASMARA said...

Aku pon Gersang Gak:
Jom kawin secara berjemaah

Terubuk Masin:
Gersang tahap cipan!

Saruk:
Gua konvo dulu beb!

Kuc:
Siak lu..konvo x ajak!

ChePah:
Walaweh!

Qishie:
ceh..lu pompuan mana tau!

Paan:
Kawin = nikah ek?

imheppie:
Adoiya!!!

ZARA 札拉 said...

Hahaha~

Thanks a lot Jimmy~

LU are my man~

aiceh, tak memasal GUA~

Oh, pesta konvo kali ni memang syiok~ jadik medan GUA bertemu bloggers pula~

JIMMY ASMARA said...

Zara:
LU buang tabiat ke apa?

hahahaha

macam jejak kasih la plak pesta konvo tu ek!!

penjenayah merah jambu. said...

xsabar nak ada anak?




ko ni tak layak lagi kut ade anak,nanti anak ko pun senget cam ko..ish..ish..rosak malaysia..haha
tapi kalau dah tak tahan sangat weyh,kawenlah,aku nak jadik tukang kipas ko,bagi terbang tanjak ko.(aku tgh bayang,ops..ops)

selamat berpuasa weyh.pendrive ko yang biru tu ko sorok2lah wat sementara waktu.kang tak masal berbuka sebelum waktu kang. :P

faiq said...

dh gersang kawin je bro..
pastu kasi la anak mkn daun2 jer..hahaha
kejam gile ko sbgai ayh..ish2

JIMMY ASMARA said...

Penjenayah merah jambu:
siot lu...gua bisa kawal nafsu gua waktu puasa.sorok pendrive biru.mcm mana ngn external gua ek?nak buat macam mana?

faiq:
gua x sanggup beb kalau cam tu