Sunday, September 13, 2009

Yang Mana Satu Idaman Kalbu?

Yang mana lagi syok?

Pilihan 1


Pilihan 2


Pilihan 3

11 GADIS LU Kasi Sama GUA:

Daffodil D said...

ah. sume x best. pampers suda~

Paan Ovrtd said...

Kencing merata la thrill!

Anonymous said...

pilihan satu, nampak menggoda!

Pais Mais said...

no 4!!

Shahrul Tanaka said...

jamban utm yang mane?

imHepPie said...

hohh..no 1 tuh cam cilakak je huuu..

x brani aku hhaa

TerubukMasin said...

gua nk jamban umah gua..

Anonymous said...

xnk pilih bleyh x? kasi k0rek itu lubang kt tnah or berak kt newspaper then baling kt umah ownk la beshhh!
hahahahha

messyremo said...

cangkung sudey~~

itu lagi feel..haha

messyremo said...

woit~~

lame LU ilang..

LU pegi mane beb?

jadi imam terawikh?hehe

faiq said...

buat 1 kt umh gua yg no 1 tu