Wednesday, January 20, 2010

Kalau Dah Baligh Sila Jawab

Ayuh jawab teka teki ini. Khas buat yang sudah baligh sahaja kerna berunsurkan 18 sx. Kanak2 tidak digalakkan. Sila pergi main jauh2.

Soalannya:

1- Jilat jilat.. bila dah basah baru cucuk

2- Kangkang peluk, kangkag peluk, bila dah dekat sampai (climax) pegang buah...

3- Potong, panjang... tak potong pun panjang...

4- Apakah perbezaan lampu stadium ngan lampu bilik...

5- Badan bertemu badan, cucuk batang keluar air... woohoo

6- Tutup pintu, tutup lampu, bukak kain, main...

7- Masuk tegang, keluar lembik...

8- Bile dia masuk, tegak... bila dia keluar dia bengkok...

9- Ketika kecil pakai yang besar, bila dah besar pakai yang kecil..

10. Gosok² tegak...

Hadiah lumayan: Free entrance to naked paradise

****1st come 1st serve****

Peace!!!


14 GADIS LU Kasi Sama GUA:

Shahrul Azry said...

macam syaitan!

shakinah said...

aku tau nombor 2 je ; panjat pokok kelapa.

cehh. otak gua suci

sayu=pilu said...

ceh.... macam lahanat... tapi aku nk jwb gak

jawapannya:

1- masuk benang dlm jarum

2- mcm shax.. panjat pokok kelpa

3-

4- beza lampu stadium ngan lampu bilik adalah stadium n bilik kot

5-
6-
7-
8-

9- pampers erk....

10-

tuh jer aku tau... yg kosong2 tuh ko isi sendiri erk...hehhee

Daffodil D said...

nasib baik saya tak baligh lagi. ha ha :P

muhdzahari said...

gua nak jawab yang #4
lampu stadium bukak bila ada game. tapi lampu bilik tutup bila ada game.

siot. lucah lu.

siggplus said...

quiz mcm celaka..haha

siggplus said...

quiz mcm celaka..haha

Kuwe said...

macam gampang. tapi num 4 tu apa jadahnya?

JIMMY ASMARA said...

@Saruk
Anak beruk main lumba2..lu xnak cuba?

@Shakinah
Betul...
2)Panjat pokok kelapa

@Sayupilu
1,2 & 9 betu jawapannya
1) Masukkan benang dalam jarum
2) Panjat pokok kelapa
9) Pampers n pad

@Daffodil
Anak beruk main lumba2..lu xnak cuba?

@muhdzahari
no 4 betul
4) Lampu stadium = bila nak main buke..lampu bilik bila nak main tutup

@Siggplus
Anak beruk main lumba2..lu xnak cuba?

@Kuwe
Kuiz bodoh memang la mcm gambang.xnak cuba?

JIMMY ASMARA said...

SILA JAWAB WAHAI BLOGGERS YANG BIJAKSANA

saypOOL rafhtello said...

otak gua suci..

avid gunner said...

gua xde jawapan yang suci untuk soalan2 ni...

tkah. said...

ar. lalala

JIMMY ASMARA said...

@Saypool rafhtello
Otak gua pon suci juga

@Avid gunner
gua mahu dengar juga jawapan yg tak suci tu..hahahaha

@Tkah
ar..lalalala