Tuesday, January 26, 2010

Kentut Oh Kentut!

Pooot, preet, prengg, ka-pisshh, creett dan pelbagai bunyi dapat didengar apabila seseorang itu kentut. Ianya kadangkala seronok didengar tetapi agak pening nak menghidunya. Walaubagaimanapun ianya dapat memberikan sensasi kenikmatan duniawi bagi para pengentut. Dikalangan lelaki ianya boleh dijadikan alat pengikat silaturrahim sesama spesis. Bagi lelaki kentut itu kelakar. Bagi perempuan tak tahulah.

***Giler hebat punya intro gua****

Gua nak tanya ni. Sapa sudi jawab sila lah jawab ek!!!

1. Apakah yang membuatkan kentut busuk?

2. Kenapa kentut menghasilkan bunyi?

3. Kenapa kentut yang busuk selalunya lebih panas dan senyap daripada kentut biasa?

4. Berapa kali seseorang itu kentut sehari?

5. Berapa lama tempoh yang diambil untuk kentut kita dihidu oleh orang lain?

6. Adakah benar sesetengah orang tak pernah kentut?

7. Adakah lelaki kentut lebih banyak dari perempuan?

8. Adakah kentut lelaki lebih teruk baunya dari kentut perempuan?

9. Adakah betul kentut boleh menyalakan api?

10. Adakah orang yang mencari rezeki dengan kentut?

11. Adalah kura-kura kentut?

12. Bolehkah kita meninggalkan kesan kuning atau coklat pada seluar setelah kita kentut?

13.Adakah kentut mampu membunuh?

Peace!!!

10 GADIS LU Kasi Sama GUA:

siggplus said...

Gua belum kaji ngn mendalam lg pasal ni. Nnt gua kaji gua bgtau lu. Haha

LORD ZARA 札拉 said...

kentut lu perasa apa?

habaq mai kat gua dulu~

Shahrul Azry said...

macam siblak!

sharamli said...

peng0t0r la awak ni

Hazzy Ishak said...

hebat betul, siap bincang topik kentut lagikkk

avid gunner said...

tak pernah aku sangka kentut boleh membangkitkan banyak soalan mcm ni.

Kuwe said...

keji keji.
heh.


tapi gua kagum dengan lu.ada jati diri.

I_Hate_Lolipop said...

aku tgh makan nasi paprik dan air teh o ais..dan entri kamu dah buat aku membazir makanan skang ni..

Anonymous said...

Interestingly, and the analogue is?

Anonymous said...

I apologise, but, in my opinion, you are not right. I am assured. I can prove it.