Tuesday, July 28, 2009

Hadiah dari PPA

GUA tengah sedap tido. Tiba tiba GUA terjaga. GUA tengok jam. Sudah pukul 11.30 pagi. Bising betol! Ada orang ketuk pintu bilik GUA. Punya la kuat.

GUA bangun lalu dengan mamai + rambut kusut masai lalu membuka pintu.

PPA: Ha..tido lagi..tak ada kelas ke hari ni?

Jimmy: Ah..tak ada encik (padahal GUA dah pon ponteng kelas pukul 8 tadi)

PPA: Ni bilik ke apa ni? Macam tongkang pecah.

GUA pon memerhatikan sekeliling bilik GUA..OK je GUA rasa. Roomate GUA pon cakap OK je!

GUA lihat PPA berkulit hitam itu menulis sesuatu di atas sebuah buku. GUA sangsi buku apa itu!

PPA: Nah ni hadiah buat ko!

PPA menghulurkan sehelai kertas putih

Jimmy: Erk..celaka punya PPA (dalam hati GUA la)

Ada ke patut die saman bilik GUA. Die bilang bilik GUA macm store!

Senang2 je kolej dapat duit..Melayang RM25 duit GUA! (nasib baik share bayar dengan roommate)

P/S: LU tau tak apa tu PPA? Lu pikir la sendiri

Peace!

Siot!

11 GADIS LU Kasi Sama GUA:

Hazzy Ishak said...

baru je nak tnya PPA tu apa...huhu

Hazirah Barakbah said...

weh apakah PPA???
takkan bilik semak kna saman?
melampau.

JIMMY ASMARA said...

Hazzy:
PPA tu adalah pembantu penyelia asrama.

bukan pembantu penyelia asmara!

hati2

Chepah:
Biasa la beb!
Sumber pendapatan

Daffodil D said...

gua nak tumpang isi barang kat store lu boleh? ;p

JIMMY ASMARA said...

Daffodil:
Boleh2
3 kotak 10 hinggit

muhdzahari said...

kolej mana bro? sekejam kolej gua je..

err..kasut tak letak kat rak kena saman tak bro? kalau kena, kebarangkalian kita dok kolej sama agak tinggi.

haha..

JIMMY ASMARA said...

muhdzahari:
GUA kolej 2 (nama lama)
Kolej tu memang kejam!

GUA benci!

sharamli said...

PPA kit0rg xpenah serajin tu p0n...

sharamli said...

naseb baek aku k0lej 3(nama baru)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

soalan aku simple jer..

ko budak KTHO ke?

sebab setau aku, budak KTHO jer yg tak sudah2 kena saman sebab bilik berselerak~

Jawab Jimmy~

Paan Ovrtd said...

PPA - Paan Pemuda Angkuh. Yezzzaa!!!