Friday, October 2, 2009

Teruna Sahaja. Cuba Check Adakah Korang?

Khas buat teruna2 sahaja. Dara2 jangan cuba. Anda dilarang sama sekali!!!



Gua dah check gua punya. Ternyata gua a real macho man. Lu macam mana beb?

Peace!!

23 GADIS LU Kasi Sama GUA:

sharamli said...

la...dah tu..kit0rang yg dara2 ni kena check pakai jari kaki ke?

imHepPie said...

alamak..jari aku sama la plak..aduss cemana ni

JIMMY ASMARA said...

Sharamli =>Check la.kalau jari ibu kaki lu lebih besar dari jari lain..sah lu lesbian!hahahaha

Imheppie =>kalau dara2 kena cek guna jari kaki..bak kata sharamli!cuba cek

azzaliena suziantie feisal said...

haha..
macho??
gay??
huahua...
kacak gurl xde ke wehh...
hahaha

messyremo said...

perghh..

nasib gua macho~~

gua dah cuak tadi takut jadi gay..hahah

ZARA 札拉 said...

hahaha~

nasib baik ada pengakuan di atas~


muahahaha~

err..kalau perempuan takkan tak bleh Jimmy?

Lionel Azry said...

gua gay relax2 je.

Nabil Fizri said...

macho.
gay pn macho.

green said...

macho..

hak3..

caye2..

JIMMY ASMARA said...

Azzaliena =>penjenayah hensem la kacak girl!

Messyremo =>tahniah..anda bukan gay!

Zara =>Guna jari kaki.Check la.kalau jari ibu kaki lu lebih besar dari jari lain..sah lu lesbian!hahahaha

Saruk => Sapa pasangan lu?rumate?

Nabil => gay memang macho habis ah!

Green =>Lu apa tahu..suke2!

siggplus said...

jari hantu telunjuk dgn jari manis gua 2-2 sama level..adakah ini makna gua gay?haha

gua follow lu

JIMMY ASMARA said...

Siggplus =>Itu tandanya lu trisex.Gay.Normal.Lesbian!Hahaha

siggplus said...

bagus lah..gua suka explore mcm2 benda..haha

JIMMY ASMARA said...

Siggplus =>Hahaha..bagus.ada sifat ingin cuba benda baru.gua suka tu!

gua follow lu beb!

green said...

ak tau arr

JIMMY ASMARA said...

Green =>Kalau tau diam la!

ZARA 札拉 said...

tetiba gua rasa gua bisex~

celaka betul~

hahhaa~

Da' daffodil D said...

aku nak check ape? ajar2.. mane tahu aku lesbo ke. ooops!

faiq said...

gua lulus..bkn gay

JIMMY ASMARA said...

Zara =>Gua dah tau lama dah lu tu bisex

Daffodil =>Check la.kalau jari ibu kaki lu lebih besar dari jari lain..sah lu lesbian!hahahaha

Faiq =>tahniah

IT'S Me N.a.N.a said...

gua si gadis ayu lar beb..hahhaa..**perasan!perasan!

JIMMY ASMARA said...

Nana =>Gadis ayu!!!sungguh ayu

paraxixth said...

celaka..gua gay